مهم ترین نکات در زمان خرید گل ترحیم

خرید گل ترحیم

یکی از آداب بسیار پسندیده در بین ایرانیان، خرید گل ترحیم برای شرکت در مراسم عزاداری و سوگواری است. اما در حال حاضر مردم به دلیل اینکه روزانه درگیر شرایط کاری و زندگی خود هستند ممکن است برای شرکت در مراسم ترحیم فرصت کافی برای خرید گل ترحیم نداشته باشند. خوشبختانه در عصر دیجیتال و با وجود فروشگاه‌های اینترنتی، می‌توانید از طریق مراجعه به سایت‌هایی همانند سایت سنگ رضوی و مشاهده انواع تاج گل ترحیم، براساس سلیقه خود و البته براساس مراسمی که می‌خواهید در آن شرکت کنید، یک تاج گل ترحیم بسیار زیبا را سفارش دهید. اما بهتر است قبل از هر چیز این مقاله را با دقت مطالعه کنید چرا که ما در این مطلب نکات مهم برای خرید گل ترحیم را به شما عزیزان آموزش می‌دهیم. در نتیجه یک انتخاب بسیار عالی با هزینه مناسب نصیب شما خواهد شد.

چند نکته مهم برای خرید گل ترحیم

شاید خرید گل ترحیم ساده به نظر بیاید اما اگر ادامه این مقاله را با دقت مطالعه کنید متوجه خواهید شد که حتی ریزترین موارد که شاید به چشم شما نیاید، بر روی انتخاب و خرید گل ترحیم تاثیر می‌گذارند. این نکات عبارتند از:

نسبت شما با شخص مرحوم

مسلماً هر اندازه نسبت خانوادگی شما با شخص مرحوم نزدیک‌تر باشد، باید به سراغ خرید گل ترحیم با طراحی خاص بروید. به این معنا که شما برای اقوام درجه یک به گل ترحیم پرگل و حجیم نیاز دارید. ولی برای خانواده‌های درجه دو و درجه سه نیازی نیست که هزینه زیادی صرف کنید. همچنین باید نسبت کاری خود با شخص مرحوم را نیز در نظر بگیرید. فرض کنیم که رئیس شما فوت کرده است. در این صورت باید یک تاج گل درجه یک و پرگل خریداری کنید. در حالی که اگر مرحوم یکی از کارمندان اداره شما باشد، یک تاج گل ساده نیز کفایت می‌کند.

توجه به معنا و مفهوم گل‌های استفاده شده در تاج گل

آیا می‌دانید چرا گل‌هایی که برای تاج گل ترحیم مورد استفاده قرار می‌گیرند با گل‌های استفاده شده در دسته گل عروسی کاملاً متفاوت هستند؟ این نشان می‌دهد که هر کدام از گل‌ها معنا و مفهوم خاص خود را دارند. عمده مردم برای خرید تاج گل ترحیم به سراغ گل رز سفید (به معنای صداقت و قدرت)، گل لیلیوم (نمادی از صداقت و ارزش‌های اخلاقی)، گلایول (نمادی از احساسات عمیق قلبی)، گل زنبق (نمادی از خلوص روح و معصومیت) و همچنین گل میخک (عشق و محبت به طرف مقابل) ‌می‌روند. بنابراین وجود این گل‌ها در تاج گل ارتباط صمیمی با خانواده فرد متوفی برقرار خواهد کرد. البته ایرانیان عمدتا به تاج گل سفید با تزئینات مشکی علاقه دارند.

متن روی تاج گل ترحیم

یکی از مهمترین موارد در زمان خرید گل ترحیم، متنی است که در کنار تاج گل قرار می‌گیرد. در صورتی که خرید گل ترحیم را از سایت سنگ رضوی انجام دهید، می‌توانید در قسمتی از سایت به انواع متن تاج گل نیز دسترسی داشته باشید و براساس سلیقه خود و البته نسبتی که با شخص متوفی دارید، یک متن بسیار عالی و خاص را انتخاب کنید. همچنین کارشناسان فروش ما نیز در این زمینه به شما کمک خواهند کرد.

هزینه تاج گل ترحیم چقدر می‌شود؟

با بررسی فاکتور‌هایی که برای خرید گل ترحیم توضیح دادیم اکنون متوجه شده‌اید که چرا قیمت انواع گل ترحیم متفاوت است. مسلماً هر چه تاج گل پرگل‌تر باشد و شما برای انتخاب تاج گل به سراغ گل‌های گران قیمت بروید، هزینه تاج گل افزایش خواهد یافت. همچنین تزئینات به کار رفته در تاج گل نیز بر روی قیمت آن تاثیر می‌گذارد. از طرف دیگر در صورتی که خرید خود را به صورت اینترنتی انجام داده‌اید، باید هزینه ارسال تاج گل را نیز در نظر بگیرید.

سخن پایانی

در سایت سنگ رضوی انواع طرح‌های تاج گل ترحیم با قیمت برای شما عزیزان ارائه شده است. بنابراین بدون اینکه نیاز باشد برای خرید به صورت حضوری اقدام کنید و وقت خود را هدر دهید، می‌توانید وارد سایت شده و با مشاهده انواع تاج گل و قیمت آن‌ها، یک خرید بسیار عالی داشته باشید. همچنین کارشناسان ما به صورت آنلاین در خدمت شما هستند تا بتوانید از راهنمایی‌های آن‌ها بهره‌مند شده و پاسخگوی سوالات شما باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *